Deze site biedt beperkte ondersteuning voor uw browser. Wij raden aan om over te stappen naar Edge, Chrome, Safari of Firefox.

Vandaag besteld = morgen geleverd

Gratis verzending

VERTROUWD DOOR MEER DAN 50.000 KLANTEN

Ruilen & Retourneren

 - Hoe retourneer ik?

1. Vul het bijgevoegde retourformulier zo volledig mogelijk in. Geef duidelijk aan welke producten je wilt retourneren en de reden van retournering.

2. Verpak de te retourneren items samen met het ingevulde retourformulier stevig in de originele verpakking of een andere geschikte verzenddoos.

3. Stuur het pakket terug naar het retouradres dat op het retourformulier staat vermeld. De retourlabel dien je aan te schaffen bij een post bedrijf naar keus.

 

- Is het retourneren gratis?

De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Bij het retourneren van een product dient u het retourformulier mee te sturen. Deze kun je hier je hieronder downloaden. Retours zonder retourformulier worden niet behandeld. Download retourformulier 


- Wat zijn de retourvoorwaarden?

Het retourneren van een product is mogelijk tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden. U kunt het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking retour sturen.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

- Hoe lang duurt het om een ​​product om te ruilen?

Wil je uw product ruilen omdat die niet past? Dat is helemaal geen probleem! Je kunt binnen 14 dagen het product retourneren. Download hierbij het retourformulier en geef daarop aan met welk product/maat je het wilt ruilen. Hiervan ontvang je direct na aankomst een shop tegoed zodat je het product kosteloos kan bestellen via de site in versneld tempo. Ruilen is hierdoor Gratis!

 

- Wat kan ik doen als mijn omruil product niet langer beschikbaar is?

Vraag het klantenservice team over de mogelijkheden. We zullen u een update geven wanneer we verwachten het product te kunnen leveren. Als u al uw terugkeer hebt gemaakt en het product uitverkocht, nemen we contact met u op en werken wij met u samen om een ​​oplossing te vinden.

 

- Wat moet ik doen als een product defect is of beschadigd is?

We zijn natuurlijk blij om dit met je op te lossen. Stuur een bericht naar klantenservice@richesseclothing.nl met een foto van de klacht. Noteer hierbij duidelijk je bestelnummer & je naam, zo kunnen wij je nog sneller van dienst zijn! Onze klantenservice zal zo snel mogelijk met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden.

 

- Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourperiode wil retourneren?

Vergeet niet om uw terugkeer binnen de periode van 14 dagen af ​​te leveren voordat de retourperiode verloopt. In het onwaarschijnlijke geval dat dit niet werkt, bieden wij u de mogelijkheid om het product uit te wisselen voor een vervanging of een voucher. Vraag onze klantenservice voor de mogelijkheden.

 

- Hoe lang duurt een restitutie?

We doen ons best om de retourneren zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van het retourpakket in ons magazijn streven wij naar 7 werkdagen verwerkingstijd. Op je track en trace dat je ontvangt met je retourzending, kun je zien wanneer het pakket is aangekomen in ons magazijn. Houd er rekening mee dat het kan duren tot 3 werkdagen voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bank.

 

Sale items retourneren?

Dat is zeker mogelijk! Hiervan ontvang je een shoptegoed die levenslang geldig is in onze webshop. Dit geld voor alle artikelen die met korting gekocht zijn. Richesse hanteert geen terugbetalingen bij het retourneren van items die zijn gekocht in de sale. 

 

- Verkeerd bezorgadres?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen

Download retourformulier 

LET OP: Retours zonder retourformulier en Track & Trace worden niet behandeld

Retouradres:

Richesse Clothing
Klantenservice
Marssteden 122
7547 TD Enschede

 

Gebruik couponcode WELCOME10 voor 10% korting op je eerste bestelling.

Cart

Gefeliciteerd! Jouw bestelling komt in aanmerking voor gratis verzending Gratis Verzenden!
Er zijn geen producten meer te koop